Ir para o conteúdo principal
Ir para o menu de navegação principal
Ir para o rodapé
Open Menu
Atual
Arquivos
Anúncios
Sobre
Sobre a Revista
Submissões
Equipe Editorial
Declaração de Privacidade
Contato
Buscar
Cadastro
Acesso
Início
/
Arquivos
/
v. 5 n. 1 (2020): Sumário
v. 5 n. 1 (2020): Sumário
Publicado:
2020-05-07
Artigos
Economic analysis of the gastronomy sector in Brazil, the northeast region and the state of Paraíba: contribution of the sector to the economy and the labor market
Valéria Louise de Araújo Maranhão Saturnino Silva, Antonio Agaildes Sampaio Ferreira, Maria dos Remédios Antunes Magalhães, Diego Harlen Ramos de Melo
01-15
PDF (English)
MARKETING STRATEGIC PLANNING: EVENT AS MARKETING STRATEGY IN A COMMERCIAL CENTER CASE STUDY
Isabel Cristina Almeida de Sousa, Kléuvia Macedo Oliveira Lima, Renata Patrícia Müller Marques, Carla Simone Castro, Luiz Daniel Muniz Junqueira
16-26
PDF (English)
THE DIFFICULTIES FACED BY STREET VENDORS AT THE BRASILIA CAPITAL FITNESS 2019 EVENT VENUE
Maria Dannielle Carvalho Correia, Danielle Smilay de Almeida Rodrigues, Jozi Nei Silva Félix Barreto
27-36
PDF (English)
Ambulant sale of food in the street nearby events: the issue of food (in)security from the perspective of the consuming public
Diêgo Fernandes de Melo, Rafaela Caetano Pinto
37-44
PDF (English)
Deaf disability and employment in Brasilia: professional opportunity in event market
Elane Pereira da Silva Oliveira, Letícia Bianca Barros de Moraes Lima
45-53
PDF (English)
Desenvolvido por
Open Journal Systems
Informações
Para Leitores
Para Autores
Para Bibliotecários
Idioma
English
Español (España)
Português (Brasil)